21.3.11

Senarai 1000 Alamat Emel Pensyarah UITM Sarawak (Targeted) untuk dijual !



HANYA RM25 !



Prospek pelanggan bersifat khusus (Targeted),

Sesuai untuk pemasaran  :

1. Kawasan Sarawak

2. Produk berbentuk ilmiah

3. Mencari pelangan berpendapatan tinggi

Tidak kira Apa Sahaja Bisnes yang anda buat  :
Reseller, MLM, Promosi link Website , Mencari downline, Money Game, Affiliate, Jual Minyak Wangi, Jual Tudung, Perniagaan internet dan apa sahaja bisnes yang melibatkan internet.
Maka dengan penuh keyakinan, saya mengatakan …..Anda memang memerlukan ini !!


Apabila seseorang itu mempunyai senarai email yang banyak sudah tentu ia lebih mudah memasarkan produk. Bayangkan jika mempunyai 3650 senarai email, hanya dengan satu klik maka promosi sudah dihantar kepada 3650 orang pelanggan dalam masa yang singkat. Pemasaran email juga boleh digunakan untuk mempromosi affiliate anda. Anda boleh menghantar email secara berkala kepada senarai email anda untuk memberikan perangsang kepada pelanggan. Anda mungkin membuat review di blog tetapi tidak bermakana pelawat blog terus membeli produk tersebut. Mungkin mereka masih berfikir sebelum membuat keputusan untuk membeli produk.
Ramai usahawan yang masih kabur dengan kuasa email dan mungkin anda juga salah seorang daripada usahawan yang tidak melakukan pemasaran email. Mungkin kerana anda belum mempunyai pendedahan mengenai dengan kuasa pemasaran email.

Melalui senarai emel ini Pelanggan anda wujud dan anda tahu latarbelakang mereka, sudah tentu anda tahu cara yang terbaik memancing mereka !

1. Untuk membeli buat pembayaran RM 25 dengan mengklik butang BUY NOW di bawah:

2. Kemudian emelkan butir pembayaran dibawah ke " b.ursacourse@gmail.com "
- Nama:
- Tarikh pembayaran:
- Masa pembayaran:
- Produk yang ingin dibeli : Senarai emel Pensyarah UITM Sarawak


3. Kami akan membalas emel dengan menghantar senarai emel.


Terima Kasih